30 Temmuz 2014 Çarşamba

Yazlık Bayan Sandalet Örnekleri - Sandalet Modelleri

Yazlık Bayan Sandalet Örnekleri - Sandalet Modelleri

Sizler için beğendiğim 3 adet sandalet örneğini ekliyorum. Bu aralar bayanların yoğun ilgisiyle karşılaşıyoruz. İnternet alışveriş siteleri de her hafta ünlü bir markanın sandaletlerini sitelerinde satışa çıkarıyorlar. Ben sizler için en çok satan sandalet modellerini ekliyorum. İşte o üç sandalet sizlerle.




Nasıl dediğim kadar var demi bu modeller. Yorumlarınızı bekliyorum..

3 yorum:

  1. Aman yarabbim. En üsttekine bayıldım. Ya nerde bulabilirim bunu !!!! Lütfen yardımcı olur musunuz.

    YanıtlaSil
  2. Hanım efendi. Gitti gidiyor üzerinden satılıyordu en son. Şuan kalmamış :(

    YanıtlaSil
  3. La katırcı ben buğra :D Siteni beğendim tebrik ederim kanka özgün bir yorum olsun diye bu yorumu yazıyorum hitler nasıl gidiyo iyi mi emmioğlu

    YanıtlaSil