8 Ağustos 2014 Cuma

Değişik Ve İlgi Çekici Bayan Kolyeleri - Bayan Kolye Modelleri

Uzun zamandır siteye yazı girmiyordum. Bugün rastgele moda sitelerinden birinde gezerken bu ilginç kolye tasarımları ile karşılaştım. Ünlü Japon Fukusawa Takayuki'nin eğlenceli tasarımları ilgimi çekti ve siteme eklemek istedim. Sizlerde bu kolyeleri çok seveceksiniz. Ben satış sitesini bulursam buradan sizlere link vereceğim ama şu sıralar satışa çıkmamş olması lazım. Tanıtım amaçlı yapıldı açılış. İşte Tanama Diver adını verdiği o tasarımlar sizlerle..








Hep gögüs içeri girer gibi şekillendirilmiştir. Çok ince düşünülüp ve tüm bayanların takamayacağı kolyelerdir. Cesaret adı verilmeliydi bence kolyelere.. Bu da benden ufak bir tavsiyedir. Belki de Türkiye'de satışa cesaret adlı isimlendirilmeyle çıkar. Bakalım önümüzdeki günlerde göreceğiz..

1 yorum:

  1. kolyeler çok güzel beğendim. arkadaşıma almıştım. oda çok beğendi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil