23 Temmuz 2014 Çarşamba

Günlük Yapılacak Kolay Saç Modelleri - Videolu Ve Resimli Anlatım


İlk olarak videolu anlatım ekliyorum. Sizler için çok güzel modeller ve acaip birbirinden basit anlatımlar vardır. Artık hangisi hoşunuza giderse yaparsınız. Seçim sizin bayanlar.


İkinci olarak hanımefendiler resimli bir basit anlatım geliyor. Fazla uzatmadan sizi resimle başbaşa bırakıyorum..


Bu model en sevdiğim modeldir. Evden çıkarken 2 dakika da saçınız düz ise deniyebilirsiniz.


Bu modelde çok değişik. Neblim daha çok spor giyinirken filan uygulanabilir. Sevimli..



Bu modelde acil durumlar için kullanılabilir.


İşte favori modelim....


Şu tatlılığa bakar mısınız :) Yüzü ile uyum içinde saç rengi ve modeli..


İşte sizler için yeni resimler.. Bol çeşit.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder